contact
mask
לוח חשמל סולארי – איך הוא עובד?

לוח חשמל סולארי – איך הוא עובד?

לוח חשמל סולארי

האם אי פעם יצא לכם לעבוד ליד בית או מבנה שמותקן עליו לוח חשמל סולארי ולתהות לעצמכם איך הוא בעצם עובד? עכשיו אתם יכולים להשאיר את השאלה הזו מאחוריכם. הצוות שלנו לקח על עצמו להסביר לכם איך המכשיר החשוב הזה עובד, על מנת שגם אתם תוכלו להשתכנע שמדובר בפריט חובה בכל בית בישראל.

החלק החשוב ביותר – הלוחות

שום לוח חשמל סולארי לא יהיה שלם מבלי, ובכן, לוחות. אותם לוחות חשמל, המוכרים גם כ״פאנלים״, הם הגורם שבעצם קולט את קרני השמש אל תוך המערכת ומתחילים את התהליך הייחודי של הפיכתם לאנרגיה. הלוחות נבנים בצורה מיוחדת ביותר, במפעלים ייעודים, על מנת שהם יוכלו לבצע את הפעולה המדהימה הזו שלפעמים נשמעת כבלתי אפשרית או ככזו השייכת לעולמות המדע הבדיוני.

העברה של אור השמש אל ארון החשמל

לאחר שקרני השמש נקלטים בלוחות הסולארים, מתבצע בתוכם תהליך חשמלי מיוחד אשר הופך את הפוטונים שבקרניים לחשמל זהה לזה שאנחנו משתמשים בו בחיי היום-יום. על מנת שנוכל להשתמש בחשמל באופן נזיל והוא לא ״יישמר״ בלוחות, המערכת יודעת כיצד להעביר את האנרגיה החשמלית אל תוך ארון החשמל הקיים במבנה.

לוח חשמל סולארי – הפתרון שלכם לחיים ירוקים יותר

וזה הכל! הפעלה של לוחות חשמל יכולה להיראות לפעמים כמו קסם, כנראה בגלל שזה באמת סוג של מראה מיוחד. העובדה שיש לנו, לאנושות, את הכלים לייצר אנרגיה חשמלית מהטבע שסביבנו היא מדהימה, ורק מראה לנו כיצד אנחנו יכולים להיעזר בסביבה בשביל לחיות חיים טובים יותר בצורה שלא פוגעת בה או מזהמת את המשאבים שבזכותם אנחנו חיים.

אנחנו ב-״לניר אנרגיה מקבוצת ניר סולאר״ מקווים שהצלחנו ללמד אתכם משהו חדש על לוח חשמל סולארי ואולי גם עשינו לכם חשק להתקין לוח כזה אצלכם בבית. מעבר להוזלה המשמעותית במחירי החשמל שהוא יכול לייצר עבורכם, לוחות חשמל מסוג זה הם חלק מהמעבר הנחוץ לחיים ירוקים ובריאים יותר עבור האנושות. במידה ויש לכם עוד שאלות בנושא אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון: 054-6657225.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן