contact
mask
האם מערכת סולארית פולטת קרינה?

האם מערכת סולארית פולטת קרינה?

האם מערכת סולארית פולטת קרינה | לניר ארגיה

קודם כל נרגיע אתכם. מערכת סולארית פולטת קרינה שאינה גבוהה ברמתה מהקרינה שפולטים תנור, מיקרוגל או אפילו הטלפון הסלולרי שלכם.

מערכת סולארית מורכבת משני רכיבים עיקריים : הפאנלים הסולאריים וממיר המתח. תפקידו של הממיר הוא כשמו: לוקח את הזרם הישיר שמתקבל מהשמש בעזרת הלוחות הסולאריים וממיר אותו לזרם מתחלף.

בכל מכשיר חשמלי קיים ספק כח שלוקח את הזרם המתחלף (AC) שמגיע מחברת החשמל, וממיר אותו לזרם ישיר (DC), מה שמפעיל את המכשיר החשמלי.

אנשים רבים נמנעים מהתקנת מערכת סולארית בביתם עקב החשש מפני הקרינה שנפלטת מהמערכת. חשוב לומר שהמערכת עצמה כלל לא פולטת קרינה. הרכיב היחיד במערכת שפולט קרינה הוא ממיר המתח ולכן אנחנו דואגים להתקין אותו במרחק בטוח מחדרי מגורים. לממיר תקני יש תו תקן אירופאי, אמריקאי וישראלי בדיוק כמו לכל מכשיר חשמלי אחר.

לסיכומו של עניין: מערכות סולאריות לייצור חשמל הינן בטוחות לחלוטין לשימוש ביתי. המערכות עומדות היום בכל הסטנדרטים והתקנים הנדרשים. כמו בכל מכשיר חשמלי, קיימת פליטה מסוימת של קרינה, גם ממערכת סולארית. נקודת הקרינה העיקרית הינה ממיר המתח של המערכת ולכן אנחנו דואגים להתקין אותו במרחק בטוח מחדרי מגורים כדי לשמור על בטיחות מירבית של לקוחותינו.

 

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן