contact
mask
מערכת סולארית על גג – מקור מפתיע להכנסה פסיבית

מערכת סולארית על גג – מקור מפתיע להכנסה פסיבית

מערכת סולארית על גג | לניר אנרגיה

אם היינו מבקשים מכם לחשוב על הכנסה פסיבית כנראה שהייתם חושבים על שיווק באינטרנט או כל מיני תוכניות מפוקפקות, אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש דרך מוכחת להשיג הכנסה פסיבית אמיתית? תאמינו או לא, אבל התקנה של מערכת סולארית על גג יכולה להוות עבורכם מקור הכנסה נוסף מרגע ההתקנה.

איך התקנת מערכת סולארית על גג יכולה להכניס לי כסף?

ישראלים רבים כלל לא מודעים לעובדה כי אפשר לקבל כסף מהתקנת מערכת סולארית על הגג שנמצא להם מעל הראש. לפני מספר שנים, חברת החשמל יצאה בהצהרה כי מי שיוכל לייצר אנרגיה חשמלית בעקבות שימוש בכלי אנרגיה סולארית יוכלו לקבל בחזרה תעריף כלכלי לא קטן. כך, ניתן לייצר חשמל, להעביר אותו אל חברת החשמל ולקבל בתמורה סכומי כסף לא מבוטלים.
במרבית המקרים, התקנה של מערכת סולארית בגודל סטנדרטי על גג יכולה להוביל להכנסות של עשרות אלפי שקלים בשנה!(תלוי בגודל הגג) חשוב להבין כי מדובר במקור הכנסה לא מבוטל שיכול להקל בצורה משמעותית על החיים במדינה שלנו.

האם ניתן להתקין את המערכת על כל גג שהוא?

אחד היתרונות הגדולים של התקנת מערכת סולארית על גג היא שאפשר להתקין אותו כמעט על כל גג שהוא, בין אם מדובר בגג של נכס פרטי, מסחרי או עסקי. עם זאת, חשוב לוודא כי ישנו בגג מספיק מקום בכדי להתקין את הלוחות הסולארים שלנו. כמובן שככל ששטחו של הגג גדול יותר תוכלו להתקין כמות גדולה יותר של פאנלים סולארים שיגדילו את ההכנסה הפסיבית שלכם. הצוות שלנו יעבוד אתכם בצורה צמודה ויחד נבין מהי הדרך הטובה ביותר לנצל כמה שיותר משטחו של הגג ליצירת אנרגיה חשמלית מאור השמש הישראלית.

במידה וגרמנו לכם להתעניין בהתקנת מערכת סולארית על גג הבית או העסק שלכם, אנחנו בחברת “לניר אנרגיה מקבוצת ניר סולאר” מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. החברה שלנו מתמחה בבנייה והתקנה של מערכות סולאריות שיעזרו לכם להרוויח יותר כסף ללא כל מאמץ מצדכם. לקבלת פרטים נוספים תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 054-6657225.

מערכת סולארית על גג
שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן