contact
mask
קבוצת רכישה סולארית – הזמנות להשקעה משגשגת

קבוצת רכישה סולארית – הזמנות להשקעה משגשגת

קבוצת רכישה סולארית | לניר אנרגיה

קבוצות רכישה הן די נפוצות, במיוחד כאשר מדובר ברכישת בניין רב קומות למגורים או שטח לבנייה בעולמות הנדל”ן, אך האם ידעתם שישנן קבוצות דומות גם בעולמות האנרגיה הסולארית? כן כן, אתם קוראים נכון, קבוצת רכישה סולארית. קבוצות כאלו מתארגנות בכל רחבי הארץ מתוך רצון לתרום קצת לכדור שלנו ולהפוך את האנרגיה הסולארית לנפוצה הרבה יותר, אבל למה להם לעשות את זה?
בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה של ממש בתחום ייצור החשמל ומעבר לייצור חשמל סולארי. המגמה העולמית נוטה יותר ויותר לכיוון של אנרגיה ירוקה ולא מזהמת לצד עידוד ממשי של הממשלה את האזרחים לרכוש ולהקים מערכות ביתיות לייצור חשמל. באמצעות קבוצות רכישה יכולים הצרכנים להתאגד ולקבל הצעות אטרקטיביות וזולות משמעותית עבור הקמת המערכת. כל הפרטים על קבוצת רכישה סולארית אתם מוזמנים לקרוא כעת.

קבוצת רכישה סולארית

אופנת קבוצות הרכישה יצאה ממתחם הדיור והגיעה גם אל המערכות הסולאריות. עם המגמה הירוקה והרצון להקטין את הזיהום ואיתו את מחיר צריכת החשמל, ניתן לראות יותר ויותר רכישה קבוצתית של מערכות סולאריות.

עלות של פאנלים סולאריים היא גבוהה ועלולה להוות חסם משמעותי עבור אנשים שרוצים לעבור לאנרגיה סולארית. כדי לפתור זאת מתארגנות קבוצות רכישה סולאריות במטרה להפחית את עלות הרכישה וההתקנה של הפאנלים. כך יכולים אנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש בעצמם פאנלים סולאריים, לעשות זאת בכל זאת. 

היתרונות של רכישת פאנלים סולאריים קבוצתית

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בהצטרפות לקבוצת רכישה הוא כמובן החיסכון בעלויות. כשאנשים מתאגדים יחד הם יכולים לנהל משא ומתן ולהשיג מחיר נמוך יותר עבור הפאנלים וההתקנה בגלל הכמות הגדולה יחסית שנרכשת. אלו לא פאנלים לאדם בודד אלא לקבוצה שלמה.

יתרון נוסף של קבוצת רכישה הוא היכולת שלהן לשכור איש מקצוע שיכוון את חברי הקבוצה וימליץ להם על הפאנלים המתאימים להם ביותר ויסייע להם לנווט את דרכם בתהליך קבלת ההיתרים.

בנוסף להוזלת עלויות והסתייעות במומחה, קבוצות רכישה מקדמות כך גם מעורבות חברתית וחינוך. חברי הקבוצה לומדים על הטכנולוגיה הסולארית המתקדמת, כיצד היא פועלת ויכולים כך לקבל החלטות בנות קיימא גם בתחומים אחרים בחייהם וגאים להצטרף לפעולה החשובה של שמירה על איכות הסביבה.

מדוע כדאי לקבוצות רכישה לפנות דווקא אליכם?

החברה שלנו היא מהחברות המובילות בשוק בתחום האנרגיה הסולארית, כך שאנחנו יודעים להעניק לכל לקוח ולכל קבוצה את השירות המקצועי והמהימן ביותר. מתוך הניסיון ארוך השנים שלנו למדנו כיצד להתאים את המערכת לרוכשים אותה, מה הם הדגשים שצריך לשים על קבוצה ולא אצל יחידים ועוד.

קבוצת רכישה סולארית היא אופציה מצוינת למי שרוצה לעבור לאנרגיה סולארית אך נרתע מהעלויות הגבוהות. מומלץ להתייעץ עם חברת לניר אנרגיה, המובילה בישראל בהקמת פרויקטים סולאריים בהיקפים שונים בכל הנוגע לתהליך של רכישה קבוצתית והתקנת פאנלים סולאריים.

במידה וגם אתם ארגנתם קבוצת רכישה סולארית ורוצים לקחת את ההחלטה לשלב הבא, אנחנו ב”לניר אנרגיה מקבוצת ניר סולאר” מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר! עבדנו בעבר עם מספר קבוצות רכישה בתחום האנרגיה הסולארית והצלחנו להוציא את כולם מרוצים ועם מערכת חדשנית. לקבלת פרטים נוספים ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 054-6657225.

קבוצת רכישה סולארית
שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן