contact
mask
מערכת חשמל לבית: התקנת פתרון חשמל ירוק וחסכוני

מערכת חשמל לבית: התקנת פתרון חשמל ירוק וחסכוני

מערכת סולארית ביתית

החשמל נמצא בחלק גדול מאוד מחיי היום יום שלנו, הצריכה שלו ידועה כבזבזנית מבחינת משאבים ופוגענית לסביבה. בימינו יש פתרונות מתקדמים ותודעה סביבתית גוברת, מערכת יוצרת חשמל לבית היא הפתרון המושלם לחשמל חסכוני וירוק. חברת לניר אנרגיה, בתחום האנרגיה הסולארית המתחדשת, מובילה את הדרך בהקמת פרויקטים סולאריים בישראל ומציעה פתרונות מותאמים אישית לצרכי אנרגיה של בתים פרטיים ועסקים קטנים.

מהי מערכת סולארית המיועדת לבית?

מערכת סולארית ביתית היא יישום טכנולוגי שמיועד להמיר את אנרגיית השמש לחשמל ירוק. עיקר המערכת כולל פאנלים סולאריים המורכבים מתאים פוטו-וולטאים אשר קולטים את קרני השמש ויוצרים חשמל מהאנרגיה שלה. ממיר חשמל מתאים את המתח לשימוש ברשת החשמל הביתית. חוטי חשמל מחברים את הפאנלים לממיר, שממיר את החשמל לזרם חליפי הניתן לשימוש בבית.

היתרונות של המערכת סולרארית:

  1. חיסכון בחשבונות החשמל: הפעלת מערכת זו מפחיתה את התלות בחשמל ממקורות רגילים, מה שמקטין מאוד עד מאפס את חשבון החשמל הרגיל.
  2. השקעה באנרגיה ירוקה: הפעלת מערכת סולארית אינה יוצרת פליטות מיותרות ולא מבזבזת משאבים, ובכך תורמת להקטנת ההשפעה הסביבתית של ביתך.
  3. שימור על הסביבה: השימור על הסביבה הוא לא רק באמצעות השקעה באנרגיה ירוקה, אלא גם על ידי הפחתת הצורך בשריפת דלקים גורמי זיהום.

תהליך ההתקנה:

כאשר אתה בוחר להתקין מערכת סולארית עם חברת לניר אנרגיה,  אתה מקבל את צוות ההתקנה המקצועי והמנוסה של החברה לצידך. התהליך כולל תכנון מדויק של המערכת בהתאם לצרכי האנרגיה שלך, והתקנה מהירה ויעילה על ידי מומחים בתחום.

למה לבחור בחברת לניר אנרגיה?

חברת לניר אנרגיה היא החברה המובילה בישראל בהקמת פרויקטים סולאריים בהיקפים שונים. החברה, שמשתייכת לקבוצת ניר סולאר, מציינת כיעד את האצת המהפכה הסולארית בישראל וקידום המעבר לאנרגיה מתחדשת וירוקה. בעזרת פורטפוליו נכסים מגוון ועשיר, וגב פיננסי איתן, הם מציעים יחס אישי ורמת שירות ברמה הגבוהה ביותר.
שירות מערכת סולארית להפקת חשמל ביתי בייצור ביתי של חברת לניר אנרגיה היא לא פחות מהתקנה של פתרון חשמל חסכוני, ירוק וסביבתי. עם צוות מקצועי ומנוסה, החברה מבטיחה ללקוחותיה יחס אישי ותהליך קל ונעים מתחילתו ועד סיומו. עם מערכת חשמל אשר מיועדת לבית מותקנת על הגג, הבית שלך יישאר ירוק, יחסוך לך בחשבונות החשמל, ויתרום לשמירה על סביבתנו.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן