contact
mask
מה זה אנרגיה סולארית

מה זה אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית

אז מה זה אנרגיה סולארית ואיך היא תורמת לנו? בשביל להבין  את זה צריך ללכת אחורה ולהבין מה עושה קרינת השמש. אנרגיה סולארית היא אנרגיה המתקבלת מקרינת השמש. היא נחשבת לאחת ממקורות האנרגיה המתחדשים העיקריים, והיא הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות. קרינת השמש היא אנרגיה אלקטרומגנטית שנפלטת מהשמש. היא מורכבת מחלקיקים קטנים הנקראים פוטונים. כאשר פוטונים פוגעים במשטח, הם יכולים להפוך לאנרגיה קינטית, תרמית או חשמלית.

איך הפלא הזה עובד? – השימושים השונים

  • ייצור חשמל: פאנלים סולאריים יכולים לשמש לייצור חשמל ישירות מאנרגיית השמש.
  • חימום מים: קולטים סולאריים יכולים לשמש לחימום מים לשימוש ביתי או מסחרי.
  • תאורה: תאורה סולארית יכולה לשמש להארת אזורים מרוחקים או ללא חשמל.
  • בין השאר גם טעינה של התקנים אלקטרוניים: מטענים סולאריים יכולים לשמש לטעינה של טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים והתקנים אחרים.

כיצד אנרגיה סולארית תורמת לנו?

  • הפחתת תלות בדלקים מאובנים: אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה מתחדש, כלומר היא אינה נגמרת. זה יכול לעזור לנו להפחית את התלות שלנו בדלקים מאובנים, אשר פוגעים בסביבה.
  • שיפור איכות האוויר: דלקים מאובנים גורמים לזיהום אוויר, אשר יכול לגרום למחלות. אנרגיה סולארית לא פולטת מזהמים, ולכן היא יכולה לעזור לשפר את איכות האוויר.
  • יצירת מקורות תעסוקה חדשים: תעשיית האנרגיה הסולארית צומחת במהירות, וזה יוצר מקורות תעסוקה חדשים.

לבחור את החברה הנכונה

אז מה זה אנרגיה סולארית אנחנו כבר יודעים אבל חשוב גם לדעת שכל אחד יכול שיהיה לו פאנל סולארי על הגג, פאנל שייצר לו חשמל וירוויח בשבילו כסף. כל מה שצריך זה את החברה הנכונה עם הניסיון והיידע בשביל להקים פאנל כזה, ועם תחזוקה מינימלית ופשוטה הוא יכול ליצור הכנסה פאסיבית. מי היא החברה המובילה כיום את בתחום? חברת לניר אנרגיה כמובן. יש לה ניסיון רב ואין ספור שנות וותר בתחום, יש לה יידע רב ובעיקר צוות מקצועי שיעשה את הכול עבורכם מההתחלה ועד הסוף. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם עם כל שאלה שעולה לכם.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן