contact
mask
מהו פאנל סולארי ביתי?

מהו פאנל סולארי ביתי?

פאנל סולארי ביתי

מי מאיתנו לא היה רוצה שתהיה לו הכנסה פאסיבית? הכנסה שהוא לא צריך לעשות כמעט כלום בשביל שהכסף ייכנס לחשבון הבנק שלו… כל אחד מאיתנו היה רוצה. אנשים מחפשים פתרונות כלכליים להקטנת ההוצאות שלהם ולהגדלת ההכנסות שלהם, בעיקר בימים הללו בהם יוקר המחיה חונק ומסתבר שיש דרך אחת שרבים בוחרים בה. מהי אותה דרך? ייצור חשמל ירוק באמצעות פאנל סולארי ביתי. יש לו שלל יתרונות שחלק מהם נמנה תיכף, אבל מעל לכל חשוב לדעת שכמעט כל אחד יכול להתקין מערכת כזו. הבנקים מכירים את האופציה הזו ובגלל שהיא כל כך בטוחה הם מאשרים בדרך כלל את ההלוואות הרלוונטיות. לא בטוחים? רוצו לבדוק!

פאנל סולארי ביתי – היתרונות

פאנל סולארי ביתי טומן בחובו כמה יתרונות. קודם כל כפי שציינו, מדובר על ייצור חשמל ירוק. כן, לא צריך פחמים או שריפת אנרגיה, החשמל מיוצר מרקני השמש בטכנולוגיה מתקדמת ואתם תורמים את התרומה שלכם לכדור הארץ. בנוסף, הרווח הוא לא קטן ובפועל הוא 48 אגורות לקוט”ש לבעל המערכת. את המערכת אפשר להתקין גם על גג שאינו ביתי אלא עסקי, אבל יש תעריפי חשמל אחרים בו. אבל האם כל אחד בכל מקום יכול להקים את המערכת? מה נדרש בשבילה? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

הדברים הדרושים להקמת הפאנל

פאנל סולארי ביתי דורש כמה דברים. הוא קודם כל דורש שיהיה לכם גג פנוי, גג שבו ניתן יהיה להתקין את הפאנל הסולארי. בנוסף, צריך שתהיה אסדרה מתאימה כדי שיהיה לכם מותר להתקין את הפאנל. צריך שיהיה גם גודל חיבור חשמל מתאים וצריך שתעמוד מאחורי הפאנל חברה מתאימה.

מי היא אותה חברה שאתם חייבים בשביל להתקין את הפאנל הסולארי על גג הבית שלכם? “לניר אנרגיה” כמובן. לחברה צוות מקצועי ומיומן והיא תשמח לסייע לכם בהקמת הפאנל, ושנות הניסיון שלה יחד עם אין ספור הלקוחות שלה הם ההוכחה לכך שזו החברה הטובה ביותר בתחום. אם אתם רוצים להרוויח כסף מחשמל ירוק כמה שיותר מהר, זו בהחלט החברה שיכולה לסייע לכם להגיע לזה.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן