contact
mask
יתרונותיה של לוחות סולארים – ומי אחראי על ההתקנה שלה?

יתרונותיה של לוחות סולארים – ומי אחראי על ההתקנה שלה?

לוחות סולאריים

לוחות סולארים הם התקנים הממירים אור שמש לחשמל. הם מורכבים מתאים פוטו-וולטאיים (PV), אשר מורכבים מחומרים המגיבים לאור שמש. כאשר אור השמש פוגע בפאנל, הוא מייצר זרם חשמלי ישיר (DC). זרם זה מועבר לממיר DC/AC, אשר הופך אותו לזרם חילופין (AC), שהוא סוג החשמל המשמש בבתים ובעסקים.

לוחות סולארים מציעים מספר יתרונות, ביניהם:

  • חסכון כספי: עלות החשמל מחברת החשמל עולה כל הזמן. ייצור חשמל עצמי באמצעות הלוחות הסולאריים יכול לחסוך כסף רב בטווח הארוך.
  • עצמאות: ייצור חשמל עצמי מאפשר לנו להיות עצמאיים מחברת החשמל. אם יש תקלה ברשת החשמל, נוכל להמשיך ליהנות מחשמל.
  • תרומה לסביבה: אנרגיה סולארית היא אנרגיה נקייה ולא מזיקה לסביבה. ייצור חשמל עצמי באמצעות לוחות סולאריים מסייע להפחית את זיהום האוויר וההתחממות הגלובלית.

מי אחראי להתקנתם?

התקנת לוחות סולאריים היא פעולה מורכבת, והיא דורשת ידע וניסיון. ישנן חברות רבות המציעות שירותי התקנה של הלוחות הללו, והן יכולות לסייע לכם לבחור את המערכת המתאימה לצרכים שלכם ולהתקינה בצורה בטוחה ויעילה.

ישנם שני סוגים עיקריים של פאנלים סולאריים:

  • פאנלים סולאריים חד-קריסטליניים: לוחות אלו עשויים מקריסטלים של סיליקון, והם יעילים יותר מלוחות סולאריים פוליסטטיליניים.
  • פאנלים סולאריים פוליסטטיליניים: לוחות אלו עשויים מסיליקון מומס, והם זולים יותר מלוחות סולאריים חד-קריסטליניים.

עלות התקנת פאנלים סולאריים

עלות התקנת לוחות סולאריים משתנה בהתאם לגודל המערכת, לסוג הלוחות ולמיקום ההתקנה. באופן כללי, עלות התקנת מערכת סולארית לבית פרטי נעה בין 50,000 ל-100,000 ש”ח.

סיכום

פאנלים סולאריים הם פתרון יעיל וידידותי לסביבה לייצור חשמל. הם מציעים מספר יתרונות, כולל חסכון כספי, עצמאות ותרומה לסביבה. אם אתם חושבים להתקין בבית או בעסק שלכם את הלוחות הללו, אתם צריכים חברה רצינית ומקצועית שיש לה ניסיון רב ושתוכל להתקין לכם באיכות גבוהה, חברה כמו לניר אנרגיה שמובילה את התחום. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשבילכם ותיהנו מהיתרונות הרבים שיש לפאנלים הללו להציע לכם. לכו על לניר אנרגיה, החברה הטובה ביותר בישראל בתחום.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן