contact
mask
לוחות סולאריים: מה הם, איך הם עובדים ומה היתרונות בהם?

לוחות סולאריים: מה הם, איך הם עובדים ומה היתרונות בהם?

לוחות סולאריים

לוחות אלו הם התקנים הממירים אנרגיית אור השמש לאנרגיה חשמלית. הם מורכבים ממערך של תאים פוטווולטאיים, אשר מייצרים חשמל כאשר הם מוארים על ידי אור השמש. איך לוחות סולאריים עובדים? תאים פוטווולטאיים בנויים מחומרים המכילים אלקטרוניקת אנרגיה. כאשר אור השמש פוגע בתאים, הוא גורם לאלקטרונים לזוז, ויוצר זרם חשמלי. איפה אפשר להתקין את הלוחות האלו? לוחות אלו יכולים להיות מותקנים במגוון מקומות, כולל על גגות של בתים, מבנים מסחריים ותעשייתיים, וכן על הקרקע.

מה דרוש בשביל להתקין לוחות סולאריים?

כדי להתקין את הלוחות הללו, יש צורך בשטח פנוי, באור שמש מספיק ובחברה מקצועית המתמחה בהתקנת מערכות סולאריות. ומהם היתרונות של הלוחות הסולאריים?
לוחות סולאריים מציעים מספר יתרונות, ביניהם:
• חסכון בעלויות החשמל: לוחות אלו יכולים לחסוך בעלויות החשמל, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
• קיימות: לוחות אלו הם דרך לייצר חשמל ידידותי לסביבה.
• עליית ערך הנכס: לוחות אלו יכולים להעלות את ערך הנכס.

בחירת החברה המתאימה

אם אתם רוצים להתקין את הלוחות הללו אצלכם על הגג או בכל שטח אחר שיש לכם אפשרות להתקין בו, כל מה שאתם צריכים זה לבחור את החברה הנכונה בשביל זה. זו צריכה להיות קודם כל חברה שיש לה מספיק ניסיון בתחום, חברה שיש לה כבר מספיק לקוחות והיא נהנית מפידבקים חיוביים. בנוסף, זו צריכה להיות חברה עם אמינות גבוהה, חברה שלקוחות העבר וההווה שלה טוענים שהיא עושה עבודה טובה ועומדת במה שהיא מבטיחה. היא צריכה גם לעבוד בטוח ולהיות כזו שגם מספקת שירותים לאחר ההתקנה כמו תפעול, תיקון, ניקיון וכל מה שצריך.

לוחות סולאריים הם דרך מצוינת לחסוך בעלויות החשמל, לתרום לקיימות ולשפר את ערך הנכס. על ידי התקנת לוחות כאלו, אתם יכולים ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים. אבל בשביל שבאמת תהנו מהיתרונות הללו, אתם צריכים לבחור את החברה הנכונה ואין כמו לניר אנרגיה בשביל זה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשביל הבית או העסק שלכם ובשביל הרווחים העתידיים שלכם מהלוחות הללו.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן