contact
mask
היתרונות של גג סולארי ביתי

היתרונות של גג סולארי ביתי

גג סולארי ביתי

עם השנים פונים יותר ויותר אנשים לצריכת חשמל באמצעות מערכות סולאריות המייצרות אנרגיה ירוקה ומספקות חיסכון בעלויות החשמל. כיום, התהליכים הקיימים מבוססים על שריפת דלקים והם מזהמים, בזבזניים ומשפיעים לרעה על התחממות כדור הארץ. מערכת סולארית על גג הבית מהווה פתרון מעולה לייצור חשמל ירוק ובה בעת לקבלת הכנסה פאסיבית לדיירי הבית. על היתרונות של גג סולארי ביתי אתם מוזמנים לקרוא כעת.

גג סולארי ביתי

במדינה שטופת שמש כמו ישראל, הפקת אנרגיה סולארית היא הפתרון ההגיוני והיעיל ביותר. ואכן, ישראל היא אחת מהמובילות בתחום טכנולוגיית האנרגיה הסולארית. ולראייה, דודי השמש המופיעים על כ-95% מהגגות.

מערכות סולאריות המותקנות על גגות הבתים קולטות את אנרגיית השמש באמצעות פאנלים סולאריים ומפיקות עבור בעלי הבתים חשמל חסכוני, ידידותי לסביבה ומשתלם.

מערכת סולארית לבית היא אחד הדברים החסכוניים ביותר הקיימים כיום והמהפכה הסולארית בעיצומה. רבים כבר הבינו שזה הצעד הנכון לעשות, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה סביבתית.

שלב התכנון והתאמת הפאנלים

השלב הראשון בהתקנת גג סולארי ביתי מתחיל בתכנון מדויק למיקסום התפוקות. כדי לעשות זאת, צוות ההתקנה המקצועי צריך לקבל מידע לגבי שתי שאלות. האחת, מהי צריכת האנרגיה בבית והשנייה, מה תפוקת החשמל המקסימלית שהפאנלים יכולים לייצר בהתאם לסביבת הבית ולמבנה שלו.

על השאלה הראשונה יכולים דיריי הבית לענות, בהתאם לחשבון החשמל החודשי שהם מקבלים לביתם. על השאלה השנייה הצוות המקצועי יענה בהתאם לצריכה השנתית הכוללת של הבית.

איך זה עובד?

הפאנלים קולטים את קרני השמש והמערכת מייצרת מהם חשמל נקי המוזרם ישירות אל הבית,  הצורך חשמל המיוצר בזמן אמת. במידה והמערכת מייצרת יותר ממה שהבית צורך באותו רגע, העודפים מוזרמים לרשת הארצית. דירי הבית יקבלו 48 אג’ על כל קוט”ש עודף שהם לא עשו בו שימוש.

חברת לניר אנרגיה מזמינה אתכם להיות חלק מהשינוי העובר על משק האנרגיה בישראל ולהתקין גג סולארי ביתי. תיהנו מאנרגיה ירוקה, סביבה נקיה ובטוחה וחשבון חשמל נמוך יותר, כי על איכות חיים לא מתפשרים.

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן