contact
mask
מערכת חשמל סולארית

מערכת חשמל סולארית

מערכת חשמל סולארית

העולם שלנו הולך לעבר הצבע הירוק. כולם אוהבים בריאות ומכירים בצורך הגדול להפוך את האוויר אותו אנו נושמים לאוויר נקי יותר. מערכות חשמל סולאריות יעזרו לנו להגיע ליעד הזה.
מערכות חשמל סולאריות ממירות את צריכת החשמל הרגילה המיוצרת על ידי חברת החשמל, לחשמל טבעי שנוצר מהשמש על ידי מערכת סולארית.

אם הגעתם לאתר שלנו כנראה שגם אתם מתעניינים בהתקנה של מערכת חשמל סולארית. על אף שמדובר בפתרון מעולה לחיסכון באנרגיה וכסף, אנשים רבים חוששים שמדובר במערכת שהיא לא בשבילם, כזו שהיא מורכבת מדי או שהיא דורשת התעסקות יום יומית. בכדי לעשות קצת סדר, הכנו לכם את הכתבה הקצרה הזו שתסביר לכם בדיוק למי המערכות האלו יכולות להתאים. לאילו אשר רוצים לחסוך בכסף וגם לעשות טובה לעולם – מוזמנים לקרוא על מערכת סולארית ביתית

מי קהל היעד של מערכות סולאריות?

כל מי שמעוניין להנות מצריכת חשמל זולה וירוקה, יכול להחליט שהוא רוכש מערכת חשמל סולארית. קהל היעד מתחיל בבעלי בתים פרטיים המרשתים את גג הבית בקולטים וכלה בחקלאים בעלי שטחים אדירים של אדמות שמקצים אותן לשטחי המרת ארגניה סולארית לחשמל.

איך מקרני השמש אוכל להפעיל מכשיר חשמלי?

שאלת השאלות.
אחרי שהבנו את כל זה, איך תכל’ס השקעים בבית או בעסק שלנו מקבלים את כוח החשמל הנכסף?
הנה לכם התשובה: השמש הנספגת בקולטים מומרת לחשמל. איך זה בדיוק קורה, זה בטח לא מעניין אתכם.

אבל בכל זאת ניתן לכם הסבר קצרצר..
כאשר פוטונים (קרני השמש) פוגעים בתא הסולארי, הם משחררים אלקטרונים מהאטומים שלו. כשמחברים מוליכים לשני צידי התא – החיובי והשלילי, נוצר מעגל חשמלי..
כאשר האלקטרונים נעים במעגל החשמלי, נוצר זרם חשמלי, ובפועל חשמל שיכול לספק את צרכי הבית. מספר תאים מייצרים פאנל סולארי, ומספר פאנלים יכולים להתחבר יחדיו לכדי מערכת.
ככל שמחברים יותר פאנלים סולארים אחד לשני, ניתן לייצר יותר אנרגיה.

בפועל החשמלאי שמחבר את זרימת החשמל ללוח החשמל שלכם, כך שאתם נהנים מחשמל בחינם על חשבון המערכת הסולארית אותה התקנתם על גג הבית או העסק שלכם.

מה קורה אם אין מספיק חשמל?

במקרה בו כמות החשמל המופק על ידי המערכת הסולארית נמוכה מכמות הצריכה שלכם – באופן אוטומטי לוח החשמל שלכם יתחיל למשוך את האנרגיה שלו מחברת החשמל הארצית.
ובמקרה שכמות החשמל גדולה מכמות הצריכה שלכם, חברת החשמל תמשוך אליה את החשמל ותשלם לכם על השירות של ייצור החשמל במערכת הסולארית שלכם.לניר אנרגיה מערכת חשמל סולארית למבנים

מערכת ייצור חשמל למבנים פרטיים וציבוריים

אחד מקהלי היעד הגדולים ביותר שלנו הוא המגזר הפרטי, אנשים שפשוט רוצים לקצץ במחירי החשמל שהם משלמים. את המערכת ניתן להתקין בקלות יחסית על גגות של בתים פרטיים ובכך להעניק מקור אלטרנטיבי לאנרגיה שמאפשר לכם להוריד דאגה אחת מהראש.
למבנים הציבוריים, אולי תופתעו לשמוע כי תוכלו למצוא מערכת חשמל סולארית גם על גבי מבנים ציבוריים. לא מעט מועצות מקומיות, חברות ועסקים שונים בוחרים להתקין על גבי המבנה שלהם מערכת סולארית שתעזור להם לחסוך בהוצאות החשמל ולעשות קצת טוב לסביבה.

מערכת חשמל סולארית – מערכת שמתאימה למי שאכפת לו מהסביבה ומעצמו

בינינו? אין כמעט אדם או מבנה שלא יכולים להנות מכל הטוב שמערכות החשמל הסולאריות שלנו יודעות להציע. מעבר לחיסכון אדיר בתשלומי חשמל ( שלא לדבר על העובדה שהם אלו שיכולים גם לשלם לכם ) מדובר בצעד שעושה טוב מאוד לסביבה, ויכול להפוך את הכדור שלנו למקום שהרבה יותר כיף וטוב לחיות בו.

שורה תחתונה,

  • מדובר בהשקעה שווה במיוחד כמעט בלי סיכונים.
  • מה שנדרש ממכם כדי לייעל את כמות החשמל הנוצרת במערכת הסולארית שלכם – זה אחת לשלושה חודשים להעביר שטיפה על הקולטים, על מנת שהאבק המצטבר לא יפגום בקצב יצור האנרגיה הסולארית.
  • אחרי כשש שנים מההתקנה, מסיימים לכסות את ההשקעה הראשונית ומתחילים להרוויח.

אין לכם חוש עיסקי מפותח? מרגישים שזה לא מתאים לכם? אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ חינם ולתכנן עבורכם את כל מה שצריך כדי שתוכלו להנות מהשקעה רווחית עם מינימום התערבות מצדכם.

אנחנו ב”לניר אנרגיה” שמחים להציע לכם התקנה של מערכת חשמל סולארית גם אצלכם בנכס. הצוות שלנו ישמח לבחון את השטח שברשותכם ולוודא שהוא עונה על כל תנאי ההתקנה שלנו. במידה ויש לכם עוד שאלות או תהיות בנוגע למערכת שלנו, אנחנו מזמנים אתכם לפנות אלינו בהקדם ולהזיז מהדרך את כל אי ההבנות. ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון העסקי של החברה: 054-6657225.

 

שתפו עם חברים
מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר
054-6657225
הבאר 1, קרית מלאכי
א’-ה’ 08:30-17:00
או מלאו פרטים
דילוג לתוכן